czwartek, 4 września 2014

Widoki na francuskie Alpy widziane z La Salette

Przebywając w sanktuarium w La Salette wysoko we francuskich Alpach ma się wrażenie, że przebywa się w niebie. Gdy jedzie się tam krętą drogą, to można dostać zawrotów głowy od licznych zakrętów. A gdy jesteśmy już u góry i wybierzemy się na spacer po najbliższej okolicy to z każdej strony otaczają nas góry. Nie wiadomo w którą stronę patrzyć, bo wszędzie są piękne widoki.






















































O samym sanktuarium napiszę osobny wpis, ale to będzie w przyszłości. Na razie napiszę tylko tyle, ze bardzo się cieszę, że miałam okazję zobaczyć to niezwykłe miejsce. A Wam dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie.

16 komentarzy:

  1. Ależ pięknie położone miejsca. Bardzo ładne zdjęcia, tak malownicze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam :) Cudowne miejsce, piękne widoki... Faktycznie blisko stamtąd do nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się marzy tam pojechać........może kiedyś zobacze to miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękne miejsce, można tam pewnie zapomnieć o wszystkich problemach

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądając Tour de France, na jednym z etapów można było podziwiać podobne widoki. Piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapiera dech...
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu piękne sanktuarium...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, wysoko! Ladnie, ale mam lek wysokosci i juz od samego patrzenia robi mi sie niedobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie do wiary, jak tam przepięknie! Chciałoby się to zobaczyć na własne oczy... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite, magiczne miejsce! Byłam dwa lata temu. Wieczorna procesja z lampionami i wschód słońca zrobiły na mnie niesamowite wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sanktuarium cudowne widoki nie do opisania wprost fantastyczne serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ujęcia.Alpy zawsze robią wrażenie,to wspaniałe dzieło Natury.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś pięknego, przepiękne widoki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Que maravilla de paisajes!!!
    Un beso.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie witam na moim blogu i bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione komentarze.
Komentarze od anonimów będą kasowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...