czwartek, 11 września 2014

Pochód Gwarków w Tarnowskich Górach

W ubiegły weekend w Tarnowskich Górach odbywały się Gwarki czyli wielkie święto w mieście, gdzie do organizacji przyłączają się wszyscy, kto tylko może. Podczas Gwarków przez trzy dni w Tarnowskich Górach odbywają się różne imprezy. Warto wcześniej zapoznać się z programem, aby zarezerwować sobie czas. Na rynku ustawiona jest scena gdzie odbywają się koncerty różnych wykonawców, występy kabaretów, każdy znajdzie coś dla siebie. Z tego co słyszałam najciekawszym punktem Gwarków co roku jest pochód, więc pojechałam go zobaczyć. Wzdłuż trasy przejścia pochodu gromadzi ogromna liczba widzów. Było co oglądać, a żeby orientować się kto idzie to rozdawane były plany z trasą i kolejnością uczestników. W miejscu gdzie się ustawiłam przez półtorej godziny szli uczestnicy pochodu. A kto szedł to możecie sami zobaczyć na zamieszczonych poniżej zdjęciach.








 













































































































Warto było pojechać i zobaczyć ten wspaniały pochód, w czasie którego widzom rozdawano jabłka. Po jakiejś godzinie pracownicy Dziennika Zachodniego przygotowali gazetkę Gwarków, którą także rozdawali chętnym. W czasie pochodu rozmawiałam z ludźmi którzy stali koło mnie i wszyscy zgodnie stwierdzili, że w tym roku pochód był dużo lepszy niż w ubiegłym roku, choć w ubiegłym roku też był wspaniały. Zapraszali mnie serdecznie, abym w przyszłym roku przyjechała na całe trzy dni. A gdy się rozstawaliśmy, to pożegnali mnie: do zobaczenia za rok. Czy za rok znów się wybiorę to nie wiem, ale na pewno kiedyś znów pojadę, bo warto. 

Dziękuję za wasze odwiedziny i pozostawiane komentarze.

9 komentarzy:

  1. Barwny pochód, świetnie obfotografowany! Zgodnie z tendencją, za rok powinno być jeszcze lepiej :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tarnowskie Góry kojarzą mi się z prof. Janem Miodkiem, który chyba się tam urodził:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy w czyms takim nie uczestniczylam. ciekawe widowisko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, fantastyczna, bardzo kolorowa impreza.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o! Jak kolorowo:) Nie miałam pojęcia o takim pochodzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku nie byłem, ale nie wszystko stracone :) Fajna relacja :)
    Pozdrowionka przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie imprezy. Zawsze zazdrościłem Amerykanom, gdy widziałem podobne pochody w ich filmach. Teraz i my mamy swoje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, coś z amerykańskich imprez w tym jest.
    Ważne, że wszystko się udało i było ciekawie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grand Parade. Bardzo dobra publicznego impreza.
    pocałunek.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie witam na moim blogu i bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione komentarze.
Komentarze od anonimów będą kasowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...