wtorek, 26 maja 2015

Koncert Damiana Holeckiego na Dzień Matki

W tym roku z okazji Dnia Matki zabrałam moją mamę na koncert Damiana Holeckiego do Rydułtowskiego Centrum Kultury. Moja mama jest miłośniczką wykonawców i piosenek ze Śląskiej Listy Przebojów. Taki koncert był najlepszym pomysłem na prezent dla mojej mamy w ramach Dnia Matki. Wyjście na koncert był dla niej niespodzianką, gdy wysiadła z samochodu i zobaczyła plakat, to zamurowało ją, a później powoli się obróciła z pytaniem w oczach: "Czy ty mnie zabierasz na ten koncert?"



W czasie koncertu najbardziej zachwyciła mnie ta piosenka w wykonaniu Damiana Holeckiego "Hallelujah".



Koncert artysta rozpoczął od piosenki przy akompaniamencie fortepianu, na którym sam zagrał.



Towarzyszyły mu dwie piękne panie o wspaniałych głosach, w większości jako chórek.



Damian Holecki  jest nie tylko piosenkarzem, a także pianistą, kompozytorem i aranżerem, a czasem też autorem tekstów.




Jest laureatem wielu konkursów w kraju i za granicą. W przeszłości koncertował z DJ Bobo, MODO i Capitan Jack.



Wziął udział w trasie koncertowej z grupą Erotic. Występował też w koncertach Lata z radiem z Ryszardem Rynkowskim i T-Love.




Do największych przebojów Damiana Holeckiego należą piosenki: "Mamo, dla Ciebie jestem", "Czerwone róże", "Jesteś aniołem", czy "Żółte kasztany".





W telewizji TVS prowadzi swój program "Muzyczny Kącik Damiana Holeckiego", gdzie głównie zaprasza gości związanych z muzyką.




Pod koniec koncertu w ramach bisu Magda Pal wykonała solowo jedną piosenkę.



Później zaśpiewała w duecie z Damianem Holeckim.



Wszystko co dobre się szybko kończy i koncert też się skończył.


W niedzielę zabrałam rodziców na obiad do Rybnika do restauracji "Zakątek pod teatrem" i po obiedzie zamiast iść do samochodu nie mogłam się oprzeć, żeby nie zrobić zdjęć pięknym rododendronom kwitnącym na skwerze.
















Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawiane komentarze. Zapraszam ponownie.

11 komentarzy:

  1. Piękny prezent dla Mamy:)
    Ładnie zaśpiewane i bardzo ciepły głos, a kwiaty prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto posłuchać. Wspaniały prezent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespodziewajka Ci się udała :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podarowałaś Mamie fantastyczny prezent.
    Widzieć w jej oczach zachwyt to najwspanialsza rzecz jaką otrzymałaś.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezent Twoja mama dostała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno rodzice są szczęśliwi, ze mają tak cudowną córkę jak ty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Są to najlepsze prezenty. a twoja matka będzie bardzo szczęśliwy.
    Piękne kwiaty.
    Dobry weekend.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny prezent. Mama na pewno była zachwycona. Ty byłaś w niedzielę w R. a ja ostatnio w niedzielę wyjeżdzam z miasta...:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie witam na moim blogu i bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione komentarze.
Komentarze od anonimów będą kasowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...