czwartek, 14 sierpnia 2014

Roztoczański Park Narodowy - spacer do Zwierzyńca

Będąc latem w Zwierzyńcu odwiedziłam Roztoczański Park Narodowy. Moja wizyta wyglądała w ten sposób, że wywieźli autokarem naszą wycieczkę za miasto i nas tam zostawili. Musieliśmy na piechotę wracać do Zwierzyńca, a przy okazji każdy miał czas aby, nacieszyć się pięknem przyrody. 
































Ośrodek Edukacyjno-Muzealny RPN w Zwierzyńcu, o którym więcej napiszę w osobnym poście.





Budynek Dyrekcji Roztoczańskiego Parku Narodowego, dawniej mieścił się tu pałac Plenipotenta.







Browar w Zwierzyńcu, powstał na początku XIX wieku. 









Kościół na wyspie św Jana Nepomucena, ufundowany przez rodzinę Zamoyskich.

















Dziękuję za wspólny spacer do Zwierzyńca i zapraszam ponownie. 

11 komentarzy:

  1. Piesze przechadzki też są dobre. Można o wiele więcej zobaczyć. Pokazałaś tu bardzo ciekawe miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy spacerek. Tak to i ja mogę na wycieczkę. A kaczunia ... super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że was zostawiono dzięki temu tak wiele zobaczyłaś.
    Nigdy tam nie byłam. Widzę jak wiele straciłam.
    Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tam:)

    Tak sobie pomyślałam, że człowiek który nie podróżuje , nie żyje w pełni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie tam :) Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna wycieczka w cudownym miejscu.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ...no popatrz, nie dalej jak wczoraj na PLANETE+ oglądałam Roztocze okiem Obieżykraja Wojtka Nowakowskiego...i się zachwyciłam, dziś ten zachwyt podwoiłam:) Cudowne, przecudowne miejsce!
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce, takie lubię - cisza spokój :)
    Udanego urlopu !

    OdpowiedzUsuń
  9. Buen reportage Avelina!!
    Un beso.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie witam na moim blogu i bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione komentarze.
Komentarze od anonimów będą kasowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...