czwartek, 18 grudnia 2014

Jarmark Bożonarodzeniowy we Wrocławiu

W sobotę byłam we Wrocławiu i popołudnie spędziłam na jarmarku bożonarodzeniowym na rynku. Zachęcam wszystkich do odwiedzenia jarmarku, ponieważ mogę z całą stanowczością powiedzieć, że jest to najpiękniejszy jarmark na jakim do tej pory byłam, a widziałam ich już kilka.




Gdy przyszłam na rynek to było jeszcze jasno, ale zaszyłam się w kawiarni i poczekałam aż się ściemni, aby zobaczyć jak pięknie się zrobi gdy będą się świeciły światełka. Warto było poczekać, żeby poczuć urok świątecznej atmosfery.









W bajkowym lasku dzieci mogły zobaczyć w kolejnych chatkach postacie z różnych bajek, a dalej była kolejka, którą można się było przejechać.




Na straganach ludzie chętnie kupowali grzańce w takich specjalnych jarmarkowych kubeczkach. Ja niestety jechałam samochodem, więc skusiłam się tylko na gorącą czekoladę.




 Jak dla mnie najpiękniejszy na jarmarku był ośmiometrowy wiatrak.














Na rynku obok dużej oświetlonej choinki, można było zobaczyć mniejszą zrobioną z lodu. 


W chodzeniu zrobiliśmy sobie przerwę w restauracji na pizzę. Śmiali się ze mnie, bo zamówiłam pizzę wegetariańską z kurczakiem. Nawet się kelnerka nie zdziwiła.













Przeczytałam na Onecie, że jarmark wrocławski został zaliczony przez The Huffington Post do 12 najpiękniejszych jarmarków w Europie. Podzielam ich zdanie.

Dziękuję za Wasze odwiedziny i zapraszam ponownie.

25 komentarzy:

  1. Nie spodziewałem się, że jest tam tak ładnie. Myślałem, że to taki jarmark jak jarmark bez polotu. Ale widzę, że jest inaczej. Może w przyszłym roku się wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo, że Wrocław w świątecznej szacie się tak podobał. Kocham to miasto, w nim się urodziłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłem tam dwa lata temu. Bardzo mi się podobało. W tym roku chyba jest więcej atrakcji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znam tylko jarmark krakowski...
    I chętnie bym zobaczyła wrocławski i jeszcze jakiś zagraniczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wrocławski jarmark. W tym roku niestety oglądałam go tylko pobieżnie, ale ubiegłymi latami podziwiałam ze szczegółami :))

    OdpowiedzUsuń
  6. No prosze, to już widziałam i nie musze nigdzie chodzić:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasz jarmark jest naprawdę ładny. Też przygotowuję post na jego temat:)
    Muszę przyznać, że zdjęcia masz ładniejsze:) Jakoś nie udało mi się wybrać wieczorem:( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje za relacje i piekne zdjecia. Moze sie w przyszlym roku tam wybiore.
    Milego weekendu zycze i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takich bucików jak z Wrocławia to mam całkiem sporą kolekcję, ale z Niemiec

    OdpowiedzUsuń
  10. Wrocław sam w sobie jest magiczny, w tym roku miałam okazję być pierwszy raz na krótkim spacerku wieczorową porą. Ze zdjęć emanuje magia świąt, aż chciałabym tam być.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Precioso post. Te deseo unas buenas navidades Avelina.
    Que tengas muy buenas fiestas.
    Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajkowo, ale drogo. Przyjemnie popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak bajkowo.... Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na Twoich zdjęciach robi naprawdę wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak w bajce, przepięknie tam jest. Szkoda tylko, że tak daleko ode mnie....
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba jeden z najlepszych jarmarków jakie mamy w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ...ależ kolorowo, jakiż przepych..u nas biednie, bardzo biednie na takich jarmarkach bywa...
    Wesołych Świąt!
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie! Uwielbiam takie jarmarki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te kubeczki i ten wiatrak! fantastyczna atmosfera w Warszawie nie ma takiego centralnego jarmarku, szkoda!
    Wspaniałych Świat, udanych i radosnych.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ah Wrocław, uwielbiam to miasto ma w sobie coś magicznego. Gdybym tylko mieszkała bliżej to na pewno bym tam zaglądnęła, chociaż może to i dobrze. Przynajmniej zaoszczędzę :) pozdrawiam i Życzę Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie to wszystko wygląda... Wrocław ogólnie piękne miasto, więc nie dziwie się, że i Jarmark taki udany :) Pozdrawiam przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ekstra, ze organizują takie jarmarki.
    W Warszawie też jest na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jarmark we Wrocławiu jest cudowny!!! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda imponująco. Faktycznie o wiele piękniej niż np. ten praski...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie witam na moim blogu i bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione komentarze.
Komentarze od anonimów będą kasowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...