czwartek, 30 stycznia 2014

Spacer po Tarnowie

W sierpniu 2013 odwiedziłam jedno z ładniejszym miast województwa małopolskiego - Tarnów. Postanowiłam zabrać Was na krótki spacer uliczkami tego pięknego miasta. Tym razem opisów nie będzie, tylko pokażę zdjęcia tego co mnie zaciekawiło w Tarnowie. Zapraszam.

























































Na koniec dodam jeszcze, że bardzo muszę pochwalić Informację Turystyczną w Tarnowie. Pracują tam bardzo mili i uprzejmi ludzie, a także jest to miejsce bardzo dobrze zaopatrzone w materiały reklamowe zarówno Tarnowa jak i okolic, a także całego województwa. Wyszłam stamtąd bardzo dobrze zaopatrzona i od razu z planami na kolejne wyjazdy.

Miło mi gościć wszystkich odwiedzających mój blog, a bardzo serdecznie dziękuję tym co pozostawią parę słów komentarza.

32 komentarze:

  1. Spacerowałam po tym mieście w październiku ubiegłego roku. Bardzo mile mnie zaskoczyło. Zrobiłam też zdjęcie, jak Twoje szóste od dołu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam dwa miesiące wcześniej, chętnie tam wrócę na dłużej aby zajrzeć do muzeum czy ratusza, pochodzić śladami żydów, poszukać jakiś ciekawych knajpek. Jak dla mnie taki spacer to za mało.
      Fajnie wygląda ta ściana :)

      Usuń
  2. Otro de tus buenos reportajes. Muy original la estatua apoyada en la pared y el mural de la ventana.
    Un beso .

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy w Polsce tyle pięknych miast, ja tylko nie rozumiem dlaczego o nich nie wiem?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki blogom dowiadujemy się o ciekawych miejscach wartych odwiedzenia. Od czasu gdy zaczęłam zaglądać na Wasze blogi poznałam bardzo dużo takich miejsc. Sporo miejsc poznaję też dzięki PTTK, z którymi jeżdżę na wycieczki.

      Usuń
  4. Życia nie starczy żeby to wszystko zobaczyć więc dobrze że jest Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...piękny jest! Niestety dzieli mnie od niego cała Polska:) Nie wiem czy kiedykolwiek uda mi się tam pojechać...nie wiem...Dziękuję za post, za spacer i ślicznie pokazany Tarnów!
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzięki blogom poznajemy interesujące miejsca, ja chętnie zaglądam na Twój blog, bo w Twoje rejony też mam daleko, a tak mogę dużo się dowiedzieć i zobaczyć. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Przez Tarnów kiedyś tylko przejeżdżałam i nie miałam okazji rozejrzeć się bardziej po mieście. Widzę, że warto :) Piękne zdjęcia, nawet malunki na budynkach potrafią być ładne, a nie tylko szpecące! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Murale też mogą zdobić, szkoda, że tak rzadko można to zobaczyć.
      Ja też mogę powiedzieć, że byłam przejazdem, bo czuję niedosyt i chętnie do Tarnowa wrócę.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Jakoś nigdy mnie tam nie ciągnęło, ale widzę, że nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo tu miło... Ciekawe opisy miejsc, mnóstwo cennych informacji wzbogaconych pięknymi zdjęciami. Z przyjemnością poczytam o podróżach po szerokim świecie. Zapraszam też do mnie:
    http://ozyciuduchowym.blogspot.com/
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne miasto. Jak zwykle świetnie przedstawione. Wiele straciłam...
    Muszę zaplanować wyjazd do Tarnowa. Miałam go w planie. Zima przyszła zbyt szybko.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co roku za mało weekendów, ani się człowiek nie obejrzy a już się kolejny rok kończy, a tu tyle wyjazdów niezrealizowanych.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Bardzo ładna wizytówka tego miasta z piękną starówką. Tyle już lat minęło, kiedy tam bywałem, że już niewiele pamiętam. Tylko ratusz jakby ten sam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że starówka jest odnowiona, widać, że wszystko jest bardzo zadbane. Trudno powiedzieć, bo pierwszy raz byłam w Tarnowie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. świetna fotorelacja, miejsce na pewno warte odwiedzenia
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Także byłam w Tarnowie...to miasto z historią...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało znam jego historię to trudno mi coś mówić. Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Nie wiem jak teraz, ale kiedyś w Tarnowie przy Rynku była knajpa cygańska, w której podawali kurę po cygańsku (wypatroszona kura, ale z piórami obtoczona glinie i pieczona w ognisku).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie miejsca warto odwiedzać. Ciekawe czy knajpa jeszcze istnieje.

      Usuń
  14. Byłam latem 2012, zdjęcia wciąż zalegają;(
    Piekne miasto, prawda?
    Mam sentyment, bo bywałam w dzieciństwie bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często mam to samo, że zdjęcia leżą na komputerze. Wychodzi, że za dużo podróżujemy, bo nie ma kiedy o tym pisać. :)

      Usuń
  15. Z przyjemnością przeczytałam wpis z mojego miasta. Mam to ogromne szczęście, że się w Tarnowie urodziłam i mieszkam od urodzenia. Smutno mi na myśl, że niedługo będę musiała się wyprowadzić i wracać tylko na chwilę. Tarnów to wspaniałe miasto, stale odnawiane i bardzo zadbane. Stawia wysoko poprzeczkę innym miastom i zazwyczaj jeżdżąc po Polsce mam niedosyt i wracam zdegustowana brakiem zadbanych, odnowionych kamieniczek, które mam na codzień. Jakbyś była jeszcze raz w Tarnowie to polecam szlak żydowski, lub stary cmentarz i żydowski. I koniecznie dumę Tarnowa- dworzec kolejowy i fontannę z układem słonecznym. A na Marcinkę wybierz się jeszcze raz, jak będzie ładna pogoda i zostań aż do zachodu słońca, naprawdę warto ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie Tarnow zachwycil a jedno ze zdjec jest fotka glowna na moim blogu :D zapraszam bo o Tarnowie wlasnie miedzy innymi moja ostatnia notka:)

    www.wiznawizna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłem tam w zeszłym roku wraz z żona, bardzo nam sie podobało.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie witam na moim blogu i bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione komentarze.
Komentarze od anonimów będą kasowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...